torsdag 29 november 2012

Vinn årets julklapp till en liten demon!

Nu tänkte jag ha en tävling här på bloggen igen! Jag är snart klar med alla mina julklappar så nu tänkte jag hjälpa en av er att vinna en fin julklapp nämligen en cool pekbok med temat Hårdrock!

Bilderna i pekboken är tagna av en närmast legendarisk rockfotograf som heter Peder Andersson. Många foton är aldrig tidigare publicerade, bilderna på KISS till exempel är riktiga rariteter!

Hos Lookibookie kan du göra en personlig pekbok som du enkelt utformar själv med dina egna bilder och bildtexter. Fyll den med familj, vänner, leksaker, ubåtar, sagofigurer, hot rods eller helt enkelt just det som ditt barn gillar allra mest. Lookibooki är den perfekta presenten till de nyblivna föräldrarna, på dopet och både 1-årsdagen och 50-årsdagen. Du kan också köpa en "färdig" pekbok på ett udda tema eller ett presentkit.


Att tävla är som vanligt väldigt enkelt!
Gilla Lookibooki på Facebook!
♥ Skriv i en kommentar här nere vad du skulle vilja se för nytt tema på en pekbok från Lookibooki, glöm inte att skriva din mailadress.
Dela gärna detta inlägg i din blogg eller på Facebook.

Tävlingen pågår fram till söndagen den 9 december.
Lycka till!

11 kommentarer:

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Gillar deras facebook sida – Caroline Andersson
Jag tycker det borde finnas ett tema om kroppen för de små, jätte bra sätt att lära sig på

Håller tummarna, skulle vara en perfekt present till en musik galen 1åring, det har han ärvt från sin far ;)

caroliinea@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Gillar på FB, Anna Karlsson

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/12/02/pekbok-912-2/

Tema: Svenska djur och deras bajs (sonen är inne på sånt då de haft olika djurprojekt och gått på bajsjakt i skogen)

blogg@annakarlsson.se

Mathilda sa...

Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson
Skulle vilja ha temat kärlek :)
mathilda.robertsson@gmail.com

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med :) Gillar med namnet Monia Sundgren.
Det borde finnas en "lyx-pekbok" - klart ungarna ska lära sig vad vinbräserade räkor och champagne är ;)

Anonym sa...

Hej

Jag har gillat på FB Sara Carlström.
Jag skulle vilja ha ett säkerhetstema. T.ex. akta dig för bilar vid vägen. Akta spisen, den kan vara varm osv.

Kram Sara

Cattis sa...

jag är med!

gillar på fb-catharina ottosson

jag skulle vilja ha musiktema, med olika instrument osv, vet att mina killar hade uppskattat det :)

länkat: http://gulahumlan.blogg.se/2012/december/9-december-pekbok.html

hejcattis@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
Jag gillar på fb- Debora Persson
Om jag fick bestämma ett tema skulle det vara med Astrid Lindgren figurer! Älskade av både vuxna och barn!

deborapersson@gmail.com

bitskemma sa...

jag e med=)
gillar på fb- emma roos
länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/lookibooki9dec.html
min sambo älskar hårdrock och han hade helt klart valt de som tema om han fick bestämma- om jag ska välja ett alternativ hade det nog varit en med disneyprinsessorna för det är dotterns favvo just nu=)

lakritzflicka@hotmail.com

Johanna aka Retrolover sa...

Hej! Jag är med. Gillat på FB.

Jag skulle vilja ha kärlekstema. Vet att någon skrev det innan. MEN jag skulle vilja ha temat kärlek på olika sätt. Gay/vänskap/mamma-pappa-barn/djur. Kärlek helt enkelt!

Fröken svår sa...

Jag är gärna med.
Gillar;
https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
Jag skulle vilja se en pekbok med viktig information som tex att man har flytväst när man åker båt, att spisen är varm, att man stannar vid övergångstället osv
Tipsat;
http://barajagtestarturen.blogspot.se/2012/12/tavla-hos-niehoff.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

Helene Wiklund sa...

Jag är gärna med :)

Gillar på fb, Helene Wiklund

Jag skulle vilja ha en bok med känslor, tex Elsa blev knuffad och blev ledsen, Max gav Erik nappen och han blev glad osv. :)

helenewiklund@hotmail.com